این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

یک حادثه مهمی که داشتیم حوادث تروریستی لبنان بود که تعداد زیادی از مسلمانان کشته شدند وبعد از آن حوادث تروریستی پاریس است که آنجا هم تعدادی بی گناه کشته شدند اما موضع گیری های مسئولین  مسئولین دنیا وکشورها رد  مقایل این دوحادثه جالب بود 

در مورد حادثه لبنان اکثر مسئولین ساکت بودند امادر حادثه فرانسه  سران دولتها چه بلوایی  به پا کردند بر علیه داعش هواپیماهای فرانسوی که در عمارات  و اردن  مستقر شده اند  برعلیه داعش و هیچ غلطی هم بر علیه داعش نمیکنند وقتی که داعشی ها در پاریس بمب گذاری کردن می آیندو مواضع داعش بمباران می کنند این یعنی چی ؟ مگر شما دم از حقوق بشر نمی زنید بشر فرانسوی وغربی از بشر لبنانی ومسلمان شیعه وسنی برتره؟ از آنها توقعی نداریم اما مسئولین داخلی جمهوری اسلامی هم دوگانه برخورد گردند هنر مندان سینمای جمهوری اسلامی برای حادثه لبنان ساکتندبرای چندین هزار شهید سوریه ساکتند اسم خودشان هم هنرمند ملی می گذارند اسم نمی آورم ازشون تو سایتها هم آمده  عکسهایی گذاشتند برای کشته های پاریس همانهایی که در مقابل کشته های عرلق ساکت بودندبرخی از مسئولین مهم جمهوری اسلامی  در مورد حادثه شهدای لبنان سکوت کردند اما در مورد حادثه فرانسه همین مسئولین  چه پیامهای تسلیت عجیبی داده اند به مسئولین فرانسه . جالبه بهتون بگم که مسئولین فرانسه در پی حادثه شهدا منا که تعداد زیادی از حاجیان ایرانی جان باختند هیک پیام تسلیت برای ایران ندادند ام مسئولین ما صد ها پیام تسلیت برای فرانسه فرستادند. این یک بام ودو هوا قابل تحمل نیست  خون شهدا حادثه منای ما ارزشش از خون مردم فرانسه کمتر نیست  همه انسانند همه برای ما ارزشمنداند برای ما فرقی نمی کند.

 

 مسئله دیگر در حادثه فرانسه این است که از 2 زاویه می شود به این مسله نگاه کرد 1- از این دید که یک حادثه تروریستی باشد که بعید می دانم اینطور باشد  و زاویه دوم  حادثه فرانسه سناریویی از پیش طراحی شده است تا  بهانه ای پیدا کنند علیه بشار اسد بر علیه سوریه اقداماتی را انجام دهند. احتمال اینکه بازی باشد هست به دشمن نمی شود  اعتماد کرد .

در هفته گذشته مسئولین آمریکایی به دولتی های ما  پیغام دادند که ما تا 2 الی 3 سال تحریمها را برنمیداریم  اگر قرار باشد این اتفاقات بیافتد کلاه سرمان رفته است ما برجام را امضا کردیم  رهبرمان فرمودند برجام نباید امضا بشود مگر با 9 شرط شرط اول این بود که اوباما وسران 5 + 1 امضای کتبی بدهند که تحریمها برداشته خواهد شد که البته هنوز امضایی داده نشده است  .

 مسئولین ما باید حواسشان باشد که شروط برجام اجرائی شود  اگر شروط برجام اجرائی نشود برجام به یک خسارت بزرگ برای ملت ما کشور ما ودین ما خواهد بود . انشا لله مسئولین ما قطعا تلاش خود را خواهند کرد.

 در ادامه خطبه ها دکتر نصرالله پور شهادت حضرت رقیه (س)دردانه امام حسین (ع) خدمت نماز گزاران تسلیت نمودند.

 ارتحال سلمان فارسی از یاران بزرگ اهل بیت وپیامبر اسلام افتخار ما  ایرانیان در8 صفر می باشد .

 همچنین تعداد120 نفر از  کاروان پیاده  روستای آشین که مدت 2 روز است از روستای آشین بخش صوغان حرکت نموده اند جهت سفر زیارتی کربلا امروز جمعه 8 صفر 29 آبان 94  مهمان مردم ارزوئیه بودند و بعد از ادای احترام به  شهدای گمنام شهرستان ارزوئیه در نماز جمعه  این هفته شرکت نمودند.  امام جمعه محترم دکتر نصرالله پور ضمن تشکر از این عزیزان در خصوص پیاده روی اربعین و اینکه این حرکت بزرگترین  همایش بزرگ  بین المللی  وجهانی در کل کره زمین است وتاکنون سابقه نداشته است چنین گردهمایی با چنین جمعیتی در جایی از زمین با یک شعار با یک هدف یک شعار انجام شود ویک صدا فریاد بزنند لبیک یا حسین  بزرگترین نماز جملاعت کره زمین بزرگترین آئین مذهبی کره زمین  تمام آمارهای کتاب گینس را درنوردیده است  پیاده روی اربعین . پیاده روی اربعین  همایش آمادگی برای یاری منجی عالم بشریت است .چرا دشمن می ترسد چرا پیاده روی اربعین را شبکه های  وهابی ترک عرب و به هیچ عنوان ... نشان نمی دهند.جواب آنها را معاون رژیم صهیونیستی داده بود  گفته بود که این شیعه ها  هنوز ولی فقیه ورهبرشون حکم جهاد نداده است  خودجوش چندین میلیون نفر از سرتا سر جهان جمع می شود وبا یک شعار یک هدف یک صدا می گویند لبیک یا حسین . بخاطر همین است که دشمنان اسلام میترسند. انها می دانند که رهبر شیعه در حال گرد آوری تمام مسلمانان زیر پرچم امام زمان (عج) است انها حوادث یمن سوریه عراق  اردن رابررسی می کنند آنهادارن می بینند که شیعیان جهان تحت امر آقا در می آیند. لذا دشمن از پیاده روی اربعین می ترسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 22:16 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?